1398/05/19 10:47 ق ظ
کد خبر : 464394
مدیرعامل بیمه تجارت نو در نخستین همایش سراسری شبکه فروش عنوان کرد:
80 درصد فروش صنعت بیمه در اختیار 20 درصد از نمایندگان
شما و اقتصاد: مدیرعامل بیمه تجارت نو با بیان اینکه 80 درصد فروش بیمه توسط 20 درصد نمایندگان صورت می پذیرد،گفت: خورشید کاروان تجارت‌نو در مسیر فعالیت شرکت بوده و همچنان خواهد بود.
به گزارش شما و اقتصاد:  نخستین همایش سراسری شبکه فروش و تحلیل شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌‌نو با حضور بالغ بر۷۰۰ نفر از نمایندگان، کارگزاران، مدیران و پرسنل شعب بیمه تجارت‌نو  از سراسر کشور در سالن اجتماعات هتل ارم تهران برگزار شد.

استقبال خانواده تجارت‌نو از این گردهمایی که درمیان این دست از برنامه های صنعت بیمه کم سابقه است علاوه بر نشان دادن انسجام میان اعضای این شرکت جوان، نوید رشد و ترقی هرچه بیشتر مجموعه در آینده را دارد.
در ابتدای این مراسم ابوطالب قره چماقلو که معاونت شبکه فروش و توسعه بازار تجارت‌نو را برعهده دارد درخصوص جزئیات این همایش گفت: بالغ بر ۴۵ نماینده و کارگزار برگزیده به همراه شعب برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که برای تمامی آنها لوح و جوایزی درنظر گرفته شده است.

دبیر همایش با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی با حمایت مدیر عامل و موافقت هیئت مدیره مصوب شده و به اطلاع حضار خواهید رسید، افزود: جشنواره های فروش براساس مدل حرفه‌ای جهت پوشش متوازن پرتفو طراحی می‌شود که حاصل آن رشد کمی درآمد شبکه فروش و افزایش متقارن پرتفوی شرکت است.
قره چماقلو گسترش سهم تجارت‌نو از بازار بیمه را یکی از اهداف اصلی مجموعه اعلام کرده و اظهار داشت: انتظار این است که محصول برگزاری این همایش ایجاد باور در میان فعالان شبکه فروش این شرکت باشد. ایمان به اینکه بیمه تجارت‌نو با اتکا به فناوری و نیروی انسانی خلاق ظرفیت صعود به سطوح بالاتر نسبت به جایگاه فعلی و رقابت با بزرگان صنعت بیمه را دارد.
وی نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در”سال رونق تولید” را یکی از اهداف اصلی این همایش برشمرده و افزود: نشان دادن توانمندی تجارت‌نو درصنعت بیمه، دیدار و ایجاد تعامل بیشتر میان ارکان مجموعه درراستای توسعه هدفمند و گسترش سهم بازار وآشنایی بیشترشبکه فروش با عملکرد، برنامه های آتی و راهبردی شرکت از دیگر اهداف این مراسم است.

در ادامه هادی طباطبایی دروازبان اسبق تیم ملی ایران یکی از نمایندگان شبکه فروش بیمه تجارت‌نو در راستای همکاری خود و پیوستن به خانواده بزرگ تجارت نو گفت: تجارت‌نو مجموعه ای خلاق و پویا با اندیشه های نو است.
وی افزود : این شرکت دارای تیم مدیریتی بسیار منسجمی است که از این اتحاد یک صدایی و آهنگ دلنشین همراهی و همکاری به گوش می رسد.



در ادامه مراسم نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره فروش بیمه نامه ٤٤ هزار میلیارد تومانی سال ٩٧ در صنعت بیمه گفت: امروز نزدیک به ٧٠ هزار نفر در شبکه فروش صنعت بیمه فعال هستند که ٧٠ درصد این رقم را شبکه فروش و نمایندگان فروخته‌اند.
وی افزود: در سال ٩٧ حدود ٤٤ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید شده که اگر متوسط کارمزد هر نماینده را ١٠ درصد بدانیم، سهم سرانه هر نماینده حدود ٤ میلیون تومان می شود که البته این رقم سرانه پایینی است و همین سرانه در بیمه تجارت نو 2 میلیون و چهارصد هزار تومان است و علت اصلی نوپا بودن شرکت بوده که به سرعت رو به پیشرفت می باشد.
نوراللهی شناخت را به سه دسته شناخت فردی(دانش و شخصیت)، شناخت سازمانی( ابعاد و ساختار و سیاست ها و استراتژی ها) و شناخت محیطی ( شناخت از رقبا و بیمه گذاران) تقسیم کرد و افزود: فروش بیمه کار بسیار سختی است و بدون شناخت امکان موفقیت وجود ندارد.
وی وظیفه شرکت را برای حمایت ازفروش تعیین استراتژی ها عنوان کرد و اظهار داشت: سود بیمه گری سال به سال در حال کاهش است و بیشتر سودی که شرکت‌های بیمه می‌گیرند از سود عملیاتی و سود حاصل از سرمایه‌گذاری است.
نوراللهی ضریب سود بیمه‌گری بیمه تجارت نو در سال گذشته را ٢٥ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: در حالی که سود ضریب خسارت و سود بیمه‌گری رشته زندگی ثابت است اما ضریب خسارت در رشته های غیرزندگی و اموال در حال افزایش و سود بیمه گری آن در حال کاهش است.
وی رشته کشتی را از جمله رشته های خوب در صنعت بیمه برشمرد و در عین حال اعلام کرد که بیمه مرکزی به کلوپ P&I کیش هم مجوز صدور بیمه کشتی داده است.
نوراللهی اظهار داشت: ضریب خسارت رشته درمان بسیار بالاست اما با توافقی که در سندیکای بیمه گران شد، با بیمارستان ها به طور مستقیم قرارداد بسته می شود که به کنترل هزینه ها منجر شده و ضریب خسارت در رشته درمان در حال کاهش و سود بیمه گری در حال افزایش است.
مدیرعامل بیمه تجارت نو همچنین استراتژی فروش این شرکت در سال جاری را تمرکز بر فروش بیمه های باربری، آتش سوزی و عمر و سرمایه گذاری عنوان کرد.
در پایان وی مهمترین کار در مدت مدیرعاملی شرکت بیمه تجارت نو خود را تقویت حس خود باوری برای همکاران دانست و تاکید کرد که نباید از نامهای قدیمی و بزرگتر بترسیم و باید در کار خود مصمم باشیم.
 
گفتنی است در انتهای این مراسم از نمایندگان و کارگزاری های برتر فروش بیمه تجارت نو با لوح تقدیر  و هدایای نفیسی قدردانی به عمل آمد.

چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :