١٣٩٨/٠٥/٢٢ ٢:٥٥ ب ظ
کد خبر : ٤٦٤٥٣١
توجه به مشتری مداری سرلوحه سازمان بیمه سلامت
شما و اقتصاد: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: خلاقیت در سازمان بیمه سلامت در نوع ارائه خدمات و فعالیت‌های موجود ایجاد شده است.
به گزارش شما و اقتصاد:  همایون یوسفی در گفت‌وگو با  آی هینا افزود: سازمان بیمه سلامت در نگاه مردم و مسئولان از جایگاه و اعتبار قابل قبولی برخوردار بوده و به طور حتم مشتری مداری سرلوحه خدمات رسانی به مردم قرار دارد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دیگر مشخصات سازمان بیمه سلامت دانش محور و به روز بودن است، به طوری که بنا به شرایط خاص دانش و راهکار لازم درافزایش خدمات رسانی به بیمه شدگان صورت گرفته است.
وی بیان کرد: همچنین تجمیع تمامی صندوق‌های بیمه‌ای در سازمان بیمه سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به عبارتی تجمیع بیمه‌ها تا حدود بسیاری توانست خدمات بهتری را به مردم ارائه دهد، یعنی رفع همپوشانی‌ها و کاهش هزینه‌ها از این مسیر با جدیت انجام شده است؛ بنابراین اقدامات سازمان بیمه سلامت تاکنون از درجه و اعتبار قابل قبولی برخوردار است.
یوسفی اظهار داشت: اهمیت بیمه سلامت برای همه ارکان دولت و مجلس مشخص بوده و به همین دلیل در تخصیص بودجه، سهم بهداشت و درمان و بیمه سلامت مناسب است. به عنوان مثال در تقسیم بندی بودجه کشور، سهم بهداشت و درمان از کل بودجه کشور رتبه سوم را دارد؛ البته بیمه سلامت درابتدای فعالیت این دوره مجلس این سازمان مشکلات بسیاری داشت، اما با سختی و پیگیری‌های بسیار تا حدودی مشکلات سیستم بهداشتی و درمانی برطرف شد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بهداشت و درمان بدون شک یکی از بخش‌های مهم برای دولت و مجلس است و باید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود. 
 
‍‍‍
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :